Wpłat darowizn należy dokonywać na rachunek:

Alior Bank SA: 55 2490 0005 0000 4530 7261 9403

Fundacja MATIO, ul. Celna 6, 30-507 Kraków

Z dopiskiem w tytule przelewu: Darowizna dla .......(imię i nazwisko podopiecznego)*

DLA PRZELEWÓW ZAGRANICZNYCH:
IBAN: PL55 2490 0005 0000 4530 7261 9403
SWIFT: ALBPPLPW

* Fundacja nie przekazuje danych osobowych darczyńców


1. CO TO JEST SUBKONTO ?
Subkonto - to wydzielona część rachunku bankowego Fundacji, dedykowanego dla pozyskiwania darowizn pieniężnych oraz wpłat 1 % na leczenie, rehabilitację, zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla konkretnej osoby. Subkonto udostępniane jest podopiecznemu po podpisaniu POROZUMIENIA z Fundacją MATIO.

Podopieczny Fundacji nie ponosi żadnych kosztów z tytułu posiadania i prowadzenia subkonta.

 2. RODZAJE SUBKONT:
1% - wpłaty dedykowane podopiecznemu podczas składania zeznań podatkowych rocznych zawierające numer KRS Fundacji oraz dopisek z Imieniem i Nazwiskiem podopiecznego.


Darowizn - Wpłaty celowane zawierające dane osobowe podopiecznego, pochodzące z wpłat dokonywanych przez darczyńców indywidualnych oraz ze zbiórek z portali charytatywnych m.in. takich jak „Charytatywni Allegro”, „FaniMani”, „SiePomaga”

3. REGULAMIN SUBKONT do pobrania w pliku

4. JAK ZAŁOŻYĆ SUBKONTO W FUNDACJI MATIO?

Wnioskujący o utworzenie subkonta zobowiązany jest do:

a. Wypełnienia formularza zgłoszeniowego/aktualizacyjnego
b. Wypełnienie dokumentu Porozumienia

 Wypełnione czytelnie formularze należy przesłać w formie papierowej na adres siedziby Fundacji: ul. Celna 6, 30-507 Kraków. Fundacja po otrzymaniu dokumentów rozpoczyna procedurę otwarcia subkonta.
Aby uzyskać refundację poniesionych wydatków zgodnie z regulaminem należy przesłać na adres siedziby Fundacji wypełniony/e załączniki wraz z dokumentami rozliczeniowymi.

 

Załączniki do refundacji kosztów:

  • załącznik A (refundacja kosztów leczenia i rehabilitacji)
  • załącznik B (refundacja kosztów dojazdów związanych z leczeniem i rehabilitacją)
  • załącznik C (refundacja kosztów turnusu rehabilitacyjnego)
  • załącznik D (refundacja kosztów zakupu/najmu sprzętu rehabilitacyjnego/medycznego)
  • załącznik E (refundacja kosztów wyjazdów klimatycznych)
  • załącznik F (refundacja kosztów - pozostałe)

W razie pytań dotyczących założenia oraz prowadzenia subkont zapraszam do kontaktu mailowego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.